Näytetään tekstit, joissa on tunniste Delush Polish. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste Delush Polish. Näytä kaikki tekstit

9/17/2015

It doesn't solve a thing to dress it in a pretty gown

Poets of the Fall - Illusion & Dream

Varmaan moni onkin jo kiinnittänyt huomiota outoon, uuteen tapaani tarinoita ainakin yhden kappaleen ajan ihan jostain muusta postausten aluksi. Jostain se vaan lähti, mutta tavasta en ole ajatellut luopua, ihan hauskaa vaihtelua pelkälle kynsitekstille omasta mielestäni. Viikonloppuna olen katsonut läpi melkein koko Naurun Tasapainon kakkoskauden. Jostain syystä en ole aikaisemmin tiedostanut tällaisen helmen olemassaoloa, vasta nyt kolmannen kauden alkaessa heräsin. Jo ensimmäisestä jaksosta asti olivat Iikka Kivi ja Tomi Haustola omia suosikkejani. Stand up on aina ollut omaan mieleeni, mutta vasta tämän ohjelman myötä sitä tajusi oikeasti, että millaisia ihmisiä lajin takana on ja kuinka hurjasti työtä se vaatii. Helposti sitä urautuu katsomaan vaan niitä perinteisiä suosikkejaan, mutta sarjan myötä olen ryhtynyt tutustumaan enemmänkin suomalaisiin koomikoihin. On varmasti tällä viikolla tullut naurettua kaikkien arjen haasteiden keskellä. Mutta pakko vielä todeta, että olisipa siistiä itse pystyä samanlaisiin suorituksiin! Saada oma ajatus kulkemaan noin omaperäisiä linjoja, osata pukea ajatuksensa sanoiksi, eleiksi ja äänenpainoiksi, uskaltaa heittäytyä ja tuottaa iloa siinä samalla muille.

Melkoinen kasa lakkoja joita pitkään aikaan ei ole blogissa näkynyt. Vähän alkuun epäilytti lakata kynsille näin suurissa määrin vaaleanpunaista, mutta eipähän tuo valmiissa kynsissä pahalta tuntunutkaan. Kerroksia kynsiin taisi kuitenkin kertyä vähän liikaa, koska jo reilun 12 tunnin kuluttua lakkaus alkoi reunoilta lohkeilla pois. Etenkin liukuvärin kanssa tuppaa olemaan nykyään itsellä ongelmia viimeistään kuvausvaiheessa. Kamera paljastaa kaikki vähänkin epäonnistuneet lakkauksen reunat. Vaikkakin tietysti vika on lakkaajassa, näissäkin kynsissä olisi voinut toteuttaa vielä tarkempaa siivousta.



Liukuvärinä on kerrankin hyvin erilainen värimaailma kuin omilla kynsilläni ehkä yleensä. Aksenttikynsiin on nopeasti valkattu liukuvärin sävymaailmaa edes jotenkin tukeva Delush Polishin Je Ne Sais Quoi. Nämä lakkaukset ovatkin melko värikkäät verrattuna muihin tänä syksynä toteuttamiini - seuraavaksi palataan taas siihen vähän totutumpaan ja tummempaan linjaan.

Vaikka kynsien huono siistiminen jäikin vaivaamaan, pidin näistä kyllä vähän silti. Vaikka kotoisa olo ei enää pasteilleissa ollutkaan (MITÄ?!), niin hauskaa oli vähän poiketa totutusta linjasta. Hassua miten sitä itse muuttuu näin nopeaa tahtia, yhtäkkiä tykkäänkin tummista kynsistä enemmän.

Millaisia tuntoja teillä on stand upista? Entäpä näistä kynsistä?

Picture Polish - Twinkle
Picture Polish - Tiffany
Delush Polish - Je Ne Sais Quoi
_________________________________________________________________________

Some you may have noticed my weird, new way to talk about something completely different than nails for at least the first paragraph of the post. I don't know where this habit came from, but I'm sort of liking it and thinking I'm going to keep it up. During last weekend I watched almost the complete season two of a Finnish stand up competition called Naurun Tasapaino. For some reason I haven't realized this kind of show exists until season three started. From the very first episode my personal favorites were Iikka Kivi and Tomi Haustola. I have always liked stand up, but it's not until now I've realized what kind of people this sport has behind it and how much work it takes. It's easy to start watching only your favorites and forget that other comedians also exist, but after watching this show I've watched also other Finnish comedians. This has kept me laughing during all of my daily challenges. I just have to say, that I wish I could do all of that myself! To have the talent to make my thoughts go on those original routes, make my thoughts into words, expressions and emphasis, to have to courage to put yourself out there and bring joy to other people at the same time.

These nails took quite a bit of polishes I haven't used in a long time. At first I was a bit confused if I was really using this much light pink on my nails, but when my nails were finished it didn't feel bad at all. But I do think that these nails required too many layers since they started chipping after only twelve hours. With gradient it seems that I always have problems when it comes to taking pictures. Camera shows every single mistake when it comes to cleaning up the cuticles. The fault is in me, I really could have done a better job when cleaning these nails up.

There's once a really different set of shades than normally on my nails. I quickly chose Delush Polishes Je Ne Sais Quoi on my accent nails since it at least almost fits the colors of the gradient. These nails are quite colorful when compared to other nails I've made recently - next time we're back to normal.

Even though the cleaning up process was left to bother me, I still liked these nails. I didn't feel completely at home wearing pastels on my nails (WHAT?!), but it was still fun to wear something bit out of the normal. It's funny how I can change so quickly, suddenly I'm liking dark colors more. How do you feel about stand up? What about these nails?
_________________________________________________________________________

12/21/2014

Suuri ostospostaus AW2014

Tajusin yksi ilta, että tykkään kovasti lukea toisten kirjoittamia ostospostauksia, mutta olen tosi surkea tekemään niitä itse. En edes muista koska olen kirjoitellut sellaisia, ellei esim. I Love Me -messujen yhteydessä tekemääni postausta lasketa. Nyt siis otin itseäni niskasta kiinni ja kuvasin lakat ja leimauslaatat (jotka muistaakseni olen tänä syksynä hankkinut). 

Ja nyt huomiohuomio, en yleensä osta mitään täysihintaisena. Tähän tekee poikkeuksen tänä syksynä messuhankinnat (oli kai niissäkin joku messualennus) ja ILNP:ltä yhdessä tilatut kynsilakat. Varsin budjettiostoksia on siis tullut tehtyä ja lisäksi kynsikirppiksellä kunnostauduttiin ja itse olen tähän mennessä saanut myytyä useamman kymmenen lakkaa varastoistani. Tämän syksyn ostokset ovat siis olleet varsin perusteltuja, eikö? ;)



Annien ja Katjamarian kanssa tehtiin tilaus ILNP:lle eli I Love Nail Polishille. Itselleni valikoituivat lakat Black Orchid ja Homecoming. Black Orchid on tummanpunaisen ja violetin väliltä oleva holoefektillä varustettu lakka ILNP:n tämän syksyn kokoelmasta. Homecoming on taas astetta tummempi, violetin ja kultaisen sävyinen hololakka, samasta kokoelmasta. Kuvasta näiden sävyt näkyvät melko huonosti, mutta eiköhän näitä tule blogissa näkymään sitten enemmänkin.



Joskus syksyllä tehtiin samaisten tyttöjen kanssa tilaus myös Harlow & Co:lle, mistä KBShimmerin re-stockin aikaan saatiin haluamamme lakat. Omani ovat Snow Flaking Way, Let's Get Star-Ted, Happily Ever Aster ja PT Young Thing. PT Young Thing näkyi lakkauksessa täällä, muista tilauksen lakoista poiketen tämä onkin holoefektilakka. Muut ovat sitten enemmän tai vähemmän glittereitä kuten kuvasta voi todeta.




Yllä olevan setin keräsin kokoon MiMaxin joulukalenteritarjouksista. Konadin valkoinen leimauslakka, OPIn Skating On Thin Ice-Land ja China Glazen Choo-Choo Choose You, Intelligence, Integrity & Courage ja Feel The Breeze. Pari lakkaa sain siis Wishlistiltä pois näiden hankinnan myötä. Tuon niittipurkin sain kaupanpäälliseksi mukaan. Tuo OPI on kyllä häirinnyt loppusyksystä asti ja nyt kun se tarjouksessa oli niin päädyin sen sitten ottamaan tällä kertaa mukaan. Pakko on taas tähän väliin kehua MiMaxin asiakaspalvelun tasoa, ihan mahtavasti toimi kaikki jälleen! :)



Mimosa tyhjensi lakkavarastojaan jokin aika sitten, itse avustin tässä toiminassa ostamassa kaksi OPIn lakkaa. Over & Over A-Gwen ja Do You Have This Color In Stock-Holm? Kumpikaan ei ole ihan sataprosenttisesti omalla mukavuusalueellani, mutta Gwen todella komea kirkkaanpunainen lakka millaista itseltäni ei vielä löytynyt ja Stock-Holm on ollut todella paljon esille eri blogeissa komeutensa vuoksi. 



Jälleen yksi kimppatilaus, tällä kertaa NailsAvelle. OPIn Viking in a Vinter-Vonderland, Sorry I'm Fizzy Today, This Gown Needs a Crown ja Zoyan Aurora sekä Payton. Tämä setti on ollut ehkä syksyn onnistuneimpia ostoksia. Ainut lakka näistä jota en ole vielä ehtinyt kokeilla on OPIn Sorry I'm Fizzy Today, mutta esim. Gown, Aurora ja Payton ovat olleet blogissa esillä jo paljon. Tietynlaista syksyisyyttä on tässä tilauksessa kuitenkin nähtävillä, ainut värilisä kun tässä setissä on tuo Fizzy Today.


Myös leimauslaattoja on varastoon tullut lisää. Aivan tuoreessa tilauksessa saapuivat MoYou Londonin Tropical 01 -laatta ja Alice in Wonderland kokoelman 04 -laatta. Tropical -laatasta saa kätevästi napattua erilaisia kukkia ja isompia eksoottisia pintoja kuten leopardia. Pääsyy laatan ostoon oli kuitenkin kukkavalikoima. Perinteisiä koukeroita ja kukkia tulee kynsillä käytettyä paljon, mutta varsinaisesti niitä itseltäni mistään laatasta löytynyt. No nyt löytyy. Alice in Wonderland taas tarjosi hauskoja pikkukuvioita kokokynnen kuvana. Esim. taskukellot, avaimet ja shakkinappulat ovat ihan oma juttu. Avaimista tulee myös todellinen Harry Potter ja Viisasten Kivi -fiilis.

Zoya - Noir, Zoya - Sansa, Zoya - Heather, Delush Polish - Je Ne Sais Quoi, Dollish Polish - Expecto Patronum

China Glaze: Santa Red My List, Blue Bells Ring, Emotion, Sugar High, The Outer Edge

I Love Me -messuilta ostin alkusyksystä kolme ZoyaaNoir, Sansa ja Heather. Näiden lisäksi löydettiin yhdestä kojusta kasa tarjoushintaisia China Glazeja, niitä ostin sitten neljä kappaletta: Santa Red My List, Emotion, Blue Bells Ring ja Sugar High. Näiden lisäksi sitten vielä CesarsShopin osastolta China Glazen The Giver -kokoelman The Outer Edge, Dollish Polishin Expecto Patronumin ja Delush Polishin Je Ne Sais Quoin. Mereneidin osastolta vielä lisäksi pohja- ja päällyslakka ja pari koristelusivellintä.

Näiden juttujen lisäksi on syksyn aikana laatikoihin eksynyt usempi blogin kautta saatu juttu, mutta tämä postaus oli nyt rehellisesti vain ostoksia varten. Mitkä olivat teidän suosikkiostokset? 

12/12/2014

Polish of the Month, November 2014


Tänään olin tarkkana, etten taas iske ruutuun vain Zoyan lakkoja ja sainkin hyvin nopeasti valikoitua viime kuun postauksista kolme lakkaa: Delush Polishin Je Ne Sais Quoin, OPIn Alcatraz...Rocksin ja Let Me Entertain Youn.


Delush Polish - Je Ne Sais Quoi

Je Ne Sais Quoi on osa Delush Polishin The XO Collectionia. Kokoelma julkaistiin vuoden 2014 ystävänpäiväksi. Nopean googlettelun perusteella lakan nimi suomentuu "En tiedä mikä", englanniksi "I don't know what", voidaan käyttää yhteydessä "en tiedä mikä se on, mikä tässä talossa minua viehättää". Lakassa on hyvin, hyvin vaaleanpunainen pohja, melkein valkoinen, johon sitten kuuluu myös sinisiä ja pinkkejä erimuotoisia glittereitä. Ensimmäisellä lakkauskerralla oli ongelmia saada niitä glittereitä tarpeeksi kynnelle asti, koska ne tuppaavat pakkautumaan pullon toiseen alanurkkaan. Kyseessä on kuitenkin todella kaunis ja hentoinen kynsilakka.


OPI - Alcatraz...Rocks

Alcatraz...Rocks on ilmestynyt vuoden 2013 syksyn San Francisco -kokoelmassa. Haaveilin tämän hankkimisesta ne muutamat kuukaudet kunnes sain tämän joululahjaksi. Tämä on yksi harvoista tekstuurilakoista (Liquid Sand), joista oikeasti pidän. Tämän lakan värejä on melko vaikea kuvailla, mutta suurimmaksi osaksi se on sinisen violetti ja sisältää myös kultaa ja paljon muita värejä pienemmissä määrin. Lakka antaa myös leimata päällensä ihan nätisti, tekstuurien kanssa kun se ei aina ole ihan perusominaisuus.


OPI - Let Me Entertain You

Tämä lakka on hankittu 100% sen nimen vuoksi. Robbie Williamsia pikkutytöstä asti fanittaneena oli tämän lakan hankinta ihan varma juttu. Sainkin tämän muutama vuosi sitten poikaystävältäni lahjaksi. Miksei muuten kukaan tee kynsilakkakokoelmaa eri bändien nimillä, itselle saisi myytyä esim. Metallican nimellä mitä tahansa..Mutta takaisin aiheeseen. Let Me Entertain You on ilmestynyt Burlesque -talvikokoelmassa vuonna 2010. Onneksi ei tarvinnut hankkia ihan perinteistä punaista vaan tämä lakka tarjoaa punaiseen vähän muutosta. Kyse ei ole perinteisestä tumman- tai kirkkaanpunaisesta vaan enemmänkin purppuraan taittavasta lakasta. Lisäksi tämä sisältää paljon esim. kultaista shimmeriä, joten lakka todellakin kimaltelee sopivassa valossa.

Mitä mieltä te olette näistä kolmesta?
_________________________________________________________________________

Delush Polish - Je Ne Sais Quoi

Je Ne Sais Quoi is a part of Delush Polishes The XO Collection. This collection was published for Valentine's Day 2014. I did some fast googling and it seems that Je Ne Sais Quoi means "I don't know what". This polish has a very, very light pink base, almost white and has also pink and blue glitters in different shapes. When I used this polish for the first time I had some difficulties to get those glitters to my nail since they have gotten stuck to the  corner of the bottle. This is a very beautiful polish.

OPI - Alcatraz...Rocks

Alcatraz...Rocks was published in the 2013 Fall Collection called San Francisco. I dreamed about getting this polish for those few months and at Christmas I got it as a present. This is one of those few texturepolishes (Liquid Sand) I actually like. It's pretty hard to say that what is this polishes actual color, but it's mainly blue-violet -polish with different shades of glitter in it. Alcatraz...Rocks also let's you stamp on it which isn't always a given with textures.

OPI - Let Me Entertain You

I originally got this polish because of it's name, Let Me Entertain You. I've been a Robbie Williams fan since I was a little girl so I just had to have this polish and got it from my boyfriend a few years ago. By the way, why won't anyone make a nail polish collection with different band and artist names? You could sell me anything with the name Metallica on it..But back to the subject we were talking about. Let Me Entertain You is a part of year 2010 Christmas collection Burlesque. I'm glad I didn't have to get a traditional red since this polish is more a magenta shade. It also has quite a lot gold shimmer in it.
_________________________________________________________________________

11/12/2014

#ablecaw14 Week 9: Sparkle


Kun kerta haasteeseen oli lisätty tällainen oikein glitteriä huutava haaste, niin tottakai sitä oli sitten kunnioitettava. Ja koska peliin otetaan glitteriä, niin lähdetään sitten kunnolla mukaan ja lisätään siihen vielä vaaleanpunainen. Eli todelliset prinsessakynnet.

Essien Romper Room, kolme kerrosta on hyvä määrä peittävään tulokseen. Ikävä kyllä näitä kolmea kerrosta levittäessä lakka alkaa helposti kaljuuntua eli kuivumiseen pitää varata tarpeeksi aikaa ja kärsivällisyyttä joka vaiheessa. Sitä ei vaan tältä tytöltä meinaa aina oikein löytyä. Glittereiksi liukuväriin valitsin Zoyan Auroran ja OPIn This Gown Needs a Crownin. Meinaan aina vähän ihastua uusiin lakkoihin ja sitten ehkä vähän käyttää niitä liikaa, mutta sillä tavallahan niihin tutustuu.


Keskisormessa on Delush Polishin Je Ne Sais Quoi. Ostin tämän lakan I Love Me -messuilta, lakka oli jo ennakkoon suunniteltu hankinta. Vähän harmittaa se, että lakan suurimmat glitterit kasaantuvat pullon pohjalle ja niitä on sieltä todella vaikea saada kynsille. En siinä oikein onnistunutkaan, mutta yritin korjata tätä vääryyttä kerrostamalla pikkuglitteriä sitten vähän enemmän. Lakkasin alle Romper Roomia pari kerrosta eli täysin yksin ei Je Ne Sais Quoi kynsillä ole.

Lisäsin yhteen kynteen muutaman strassin. Olen todella huono käyttämään niitä, koska revin ne aina irti tylsällä hetkellä. Pitäisi varmaan alkaa totutella erilaisiin strasseihin, koska ne nyt vaan näyttävät niin hyviltä ja ovat niin söpöjä.

Oliko tarpeeksi sparklea? :)

Essie - Romper Room
Zoya - Aurora
OPI - This Gown Needs a Crown
Delush Polish - Je Ne Sais Quoi
Strassit
_________________________________________________________________________

When there was a chance to do some sparkle I totally did some sparkle. And since sparkle almost screams light pink, I needed to add some of that too. So princess -styled nails this time. I used Essie's Romper Room which requires patience since you need to let those layers dry out. Zoya's Aurora and OPI's This Gown Needs a Crown were the obvious choice to these nails. I have a habit of using some polishes a bit too much when they're new, but that's how you get to know these new polishes.

I have Delush Polishes Je Ne Sais Quoi on my middle finger. It was pretty hard to get those bigger glitters from the bottom of the bottle and I didn't really succeed in that. I tried to make up for this by polishing a few more layers of this polish. I also added a few rhinestones. I'm so bad at wearing them since when I get bored I start to pick those stones off. I must start getting used to them since they're so cute and look so good!
_________________________________________________________________________

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...