Näytetään tekstit, joissa on tunniste Delush Polish - Je Ne Sais Quoi. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste Delush Polish - Je Ne Sais Quoi. Näytä kaikki tekstit

9/17/2015

It doesn't solve a thing to dress it in a pretty gown

Poets of the Fall - Illusion & Dream

Varmaan moni onkin jo kiinnittänyt huomiota outoon, uuteen tapaani tarinoita ainakin yhden kappaleen ajan ihan jostain muusta postausten aluksi. Jostain se vaan lähti, mutta tavasta en ole ajatellut luopua, ihan hauskaa vaihtelua pelkälle kynsitekstille omasta mielestäni. Viikonloppuna olen katsonut läpi melkein koko Naurun Tasapainon kakkoskauden. Jostain syystä en ole aikaisemmin tiedostanut tällaisen helmen olemassaoloa, vasta nyt kolmannen kauden alkaessa heräsin. Jo ensimmäisestä jaksosta asti olivat Iikka Kivi ja Tomi Haustola omia suosikkejani. Stand up on aina ollut omaan mieleeni, mutta vasta tämän ohjelman myötä sitä tajusi oikeasti, että millaisia ihmisiä lajin takana on ja kuinka hurjasti työtä se vaatii. Helposti sitä urautuu katsomaan vaan niitä perinteisiä suosikkejaan, mutta sarjan myötä olen ryhtynyt tutustumaan enemmänkin suomalaisiin koomikoihin. On varmasti tällä viikolla tullut naurettua kaikkien arjen haasteiden keskellä. Mutta pakko vielä todeta, että olisipa siistiä itse pystyä samanlaisiin suorituksiin! Saada oma ajatus kulkemaan noin omaperäisiä linjoja, osata pukea ajatuksensa sanoiksi, eleiksi ja äänenpainoiksi, uskaltaa heittäytyä ja tuottaa iloa siinä samalla muille.

Melkoinen kasa lakkoja joita pitkään aikaan ei ole blogissa näkynyt. Vähän alkuun epäilytti lakata kynsille näin suurissa määrin vaaleanpunaista, mutta eipähän tuo valmiissa kynsissä pahalta tuntunutkaan. Kerroksia kynsiin taisi kuitenkin kertyä vähän liikaa, koska jo reilun 12 tunnin kuluttua lakkaus alkoi reunoilta lohkeilla pois. Etenkin liukuvärin kanssa tuppaa olemaan nykyään itsellä ongelmia viimeistään kuvausvaiheessa. Kamera paljastaa kaikki vähänkin epäonnistuneet lakkauksen reunat. Vaikkakin tietysti vika on lakkaajassa, näissäkin kynsissä olisi voinut toteuttaa vielä tarkempaa siivousta.



Liukuvärinä on kerrankin hyvin erilainen värimaailma kuin omilla kynsilläni ehkä yleensä. Aksenttikynsiin on nopeasti valkattu liukuvärin sävymaailmaa edes jotenkin tukeva Delush Polishin Je Ne Sais Quoi. Nämä lakkaukset ovatkin melko värikkäät verrattuna muihin tänä syksynä toteuttamiini - seuraavaksi palataan taas siihen vähän totutumpaan ja tummempaan linjaan.

Vaikka kynsien huono siistiminen jäikin vaivaamaan, pidin näistä kyllä vähän silti. Vaikka kotoisa olo ei enää pasteilleissa ollutkaan (MITÄ?!), niin hauskaa oli vähän poiketa totutusta linjasta. Hassua miten sitä itse muuttuu näin nopeaa tahtia, yhtäkkiä tykkäänkin tummista kynsistä enemmän.

Millaisia tuntoja teillä on stand upista? Entäpä näistä kynsistä?

Picture Polish - Twinkle
Picture Polish - Tiffany
Delush Polish - Je Ne Sais Quoi
_________________________________________________________________________

Some you may have noticed my weird, new way to talk about something completely different than nails for at least the first paragraph of the post. I don't know where this habit came from, but I'm sort of liking it and thinking I'm going to keep it up. During last weekend I watched almost the complete season two of a Finnish stand up competition called Naurun Tasapaino. For some reason I haven't realized this kind of show exists until season three started. From the very first episode my personal favorites were Iikka Kivi and Tomi Haustola. I have always liked stand up, but it's not until now I've realized what kind of people this sport has behind it and how much work it takes. It's easy to start watching only your favorites and forget that other comedians also exist, but after watching this show I've watched also other Finnish comedians. This has kept me laughing during all of my daily challenges. I just have to say, that I wish I could do all of that myself! To have the talent to make my thoughts go on those original routes, make my thoughts into words, expressions and emphasis, to have to courage to put yourself out there and bring joy to other people at the same time.

These nails took quite a bit of polishes I haven't used in a long time. At first I was a bit confused if I was really using this much light pink on my nails, but when my nails were finished it didn't feel bad at all. But I do think that these nails required too many layers since they started chipping after only twelve hours. With gradient it seems that I always have problems when it comes to taking pictures. Camera shows every single mistake when it comes to cleaning up the cuticles. The fault is in me, I really could have done a better job when cleaning these nails up.

There's once a really different set of shades than normally on my nails. I quickly chose Delush Polishes Je Ne Sais Quoi on my accent nails since it at least almost fits the colors of the gradient. These nails are quite colorful when compared to other nails I've made recently - next time we're back to normal.

Even though the cleaning up process was left to bother me, I still liked these nails. I didn't feel completely at home wearing pastels on my nails (WHAT?!), but it was still fun to wear something bit out of the normal. It's funny how I can change so quickly, suddenly I'm liking dark colors more. How do you feel about stand up? What about these nails?
_________________________________________________________________________

5/08/2015

#ablecs15 Week 13: Dreaming


Kerrankin olen viikon haasteteemojen kanssa ajoissa! Edellisestä kerrasta onkin jo aikaa. Vaikka pitkästä aikaa sainkin energiaa ja aikaa kasattua käsinmaalaamiseen, niin käsi olikin vähän eri mieltä ja tärisi todella mukavasti koko ajan. Ihan mukavan lopputuloksen sain silti aikaiseksi, mutta kynsinauhojen kunto vaan jaksaa edelleen järkyttää. Nyt olen muutaman päivän aikana ottanut taas vähän kynsienhoidon tehokuuria käyttöön, toivottavasti jaksan pitää rasvailua yllä.

Inspiraatio tuli niinkin helposti kuin kirjoittamalla googlen kuvahakuun "dream nail art". Dream catchereita tietysti koko ruutu täynnä ja sehän olikin ihan hauska ja toimiva ajatus kynsille. Lakkasin pohjalle Zoyan Heatherin, jonka olen I Love Me -messuilta hankkinut alekorista. Vieläkin muistan kun Annie ja Katjamaria olivat iloisia tekemästäni, itselleni erittäin sopivasta löydöstä. Laadultaan lakka ei ole ihan huikean mahtava, kerroksia tarvitsee ainakin kolme ettei kynsien kasvuraja näy liikaa ja samalla valuu kynsinauhoille. Väriltään on kuitenkin juuri omaa alaani. Samoilta messuilta hankitun Delush Polishin Je Ne Sais Quoin lakkasin kahden Heather -kerroksen päälle. Suurimpia glittereitä en onnistunut kynsille saamaan vaikka pidinkin pulloa ylösalaisin ennen käyttöä, harmi.




Olen tässä pohtinut sitä, että vaikka kuinka pidän käsinmaalaamisesta, niin lopputulokset ovat hyvin harvoin omasta mielestäni hienoja. Tämä lakkaus ei ole siihen poikkeus ja dream catcherien pitää nyt kyllä myöntää olevan melko kehnot. Kunhan saa kuitenkin selville, että mistä onkaan kyse niin lakkaus saa olla ja mennä. Nyt olen vain ylpeä siitä, että vihdoin sain oikeasti lakkailtua kynnet pidemmän kaavan mukaan.

Minkälainen suhde teillä on käsinmaalailuun?

Zoya - Heather
Delush Polish - Je Ne Sais Quoi
China Glaze - Liquid Leather
China Glaze - Neon & On & On
China Glaze - Beauty Within
China Glaze - That's Shore Bright
China Glaze - Too Yacht To Handle
_________________________________________________________________________

Once I'm on the schedule with themes of the week! It's been a while since that has happened. Although I managed to round up the energy and time to do some hand painting, my hand didn't agree and kept on shaking like grazy. I think I managed to put together rather nice result, I'm just still annoyed by my cuticles since I have been too lazy to take care of them. No I have been more active with that for last couple of days, I just hope I can keep it up.

The inspiration for these nails came as easy as by writing words "dream nail art" to google. As a result I got a full screen load of dream catchers, but hey, they work, so why not do them? I used Zoya's Heather as my base color. This polish I bought from I Love Me -expo last fall. I can still remember how glad Annie and Katjamaria were for me that I found such a pretty shade suited for me from the discount box. The polishes quality isn't as great as the shade, you need at least three layers so that your nail's growth line doesn't show too much and at the same time the polish still keeps dripping on cuticles. From the same expo I also bought Delush Polishes Je Ne Sais Quoi. That I used on top of two layers of Heather. I couldn't get those bigger glitters on my nails, even though I kept the bottle upside down for a good amount of time before using the polish. What a shame.

I have been recently thinking that even though I like hand painting, I can rarely make the result as I would like it to be. This nail art makes no exception to that and I must admit that my dream catchers aren't as great as I would like them to be. But as long as you can identify them, I can keep them. Now I'm just proud of the fact that I finally had the time and energy to polish my nails with some effort put into them. How's your relationship with hand painting like?
_________________________________________________________________________

12/12/2014

Polish of the Month, November 2014


Tänään olin tarkkana, etten taas iske ruutuun vain Zoyan lakkoja ja sainkin hyvin nopeasti valikoitua viime kuun postauksista kolme lakkaa: Delush Polishin Je Ne Sais Quoin, OPIn Alcatraz...Rocksin ja Let Me Entertain Youn.


Delush Polish - Je Ne Sais Quoi

Je Ne Sais Quoi on osa Delush Polishin The XO Collectionia. Kokoelma julkaistiin vuoden 2014 ystävänpäiväksi. Nopean googlettelun perusteella lakan nimi suomentuu "En tiedä mikä", englanniksi "I don't know what", voidaan käyttää yhteydessä "en tiedä mikä se on, mikä tässä talossa minua viehättää". Lakassa on hyvin, hyvin vaaleanpunainen pohja, melkein valkoinen, johon sitten kuuluu myös sinisiä ja pinkkejä erimuotoisia glittereitä. Ensimmäisellä lakkauskerralla oli ongelmia saada niitä glittereitä tarpeeksi kynnelle asti, koska ne tuppaavat pakkautumaan pullon toiseen alanurkkaan. Kyseessä on kuitenkin todella kaunis ja hentoinen kynsilakka.


OPI - Alcatraz...Rocks

Alcatraz...Rocks on ilmestynyt vuoden 2013 syksyn San Francisco -kokoelmassa. Haaveilin tämän hankkimisesta ne muutamat kuukaudet kunnes sain tämän joululahjaksi. Tämä on yksi harvoista tekstuurilakoista (Liquid Sand), joista oikeasti pidän. Tämän lakan värejä on melko vaikea kuvailla, mutta suurimmaksi osaksi se on sinisen violetti ja sisältää myös kultaa ja paljon muita värejä pienemmissä määrin. Lakka antaa myös leimata päällensä ihan nätisti, tekstuurien kanssa kun se ei aina ole ihan perusominaisuus.


OPI - Let Me Entertain You

Tämä lakka on hankittu 100% sen nimen vuoksi. Robbie Williamsia pikkutytöstä asti fanittaneena oli tämän lakan hankinta ihan varma juttu. Sainkin tämän muutama vuosi sitten poikaystävältäni lahjaksi. Miksei muuten kukaan tee kynsilakkakokoelmaa eri bändien nimillä, itselle saisi myytyä esim. Metallican nimellä mitä tahansa..Mutta takaisin aiheeseen. Let Me Entertain You on ilmestynyt Burlesque -talvikokoelmassa vuonna 2010. Onneksi ei tarvinnut hankkia ihan perinteistä punaista vaan tämä lakka tarjoaa punaiseen vähän muutosta. Kyse ei ole perinteisestä tumman- tai kirkkaanpunaisesta vaan enemmänkin purppuraan taittavasta lakasta. Lisäksi tämä sisältää paljon esim. kultaista shimmeriä, joten lakka todellakin kimaltelee sopivassa valossa.

Mitä mieltä te olette näistä kolmesta?
_________________________________________________________________________

Delush Polish - Je Ne Sais Quoi

Je Ne Sais Quoi is a part of Delush Polishes The XO Collection. This collection was published for Valentine's Day 2014. I did some fast googling and it seems that Je Ne Sais Quoi means "I don't know what". This polish has a very, very light pink base, almost white and has also pink and blue glitters in different shapes. When I used this polish for the first time I had some difficulties to get those glitters to my nail since they have gotten stuck to the  corner of the bottle. This is a very beautiful polish.

OPI - Alcatraz...Rocks

Alcatraz...Rocks was published in the 2013 Fall Collection called San Francisco. I dreamed about getting this polish for those few months and at Christmas I got it as a present. This is one of those few texturepolishes (Liquid Sand) I actually like. It's pretty hard to say that what is this polishes actual color, but it's mainly blue-violet -polish with different shades of glitter in it. Alcatraz...Rocks also let's you stamp on it which isn't always a given with textures.

OPI - Let Me Entertain You

I originally got this polish because of it's name, Let Me Entertain You. I've been a Robbie Williams fan since I was a little girl so I just had to have this polish and got it from my boyfriend a few years ago. By the way, why won't anyone make a nail polish collection with different band and artist names? You could sell me anything with the name Metallica on it..But back to the subject we were talking about. Let Me Entertain You is a part of year 2010 Christmas collection Burlesque. I'm glad I didn't have to get a traditional red since this polish is more a magenta shade. It also has quite a lot gold shimmer in it.
_________________________________________________________________________

11/12/2014

#ablecaw14 Week 9: Sparkle


Kun kerta haasteeseen oli lisätty tällainen oikein glitteriä huutava haaste, niin tottakai sitä oli sitten kunnioitettava. Ja koska peliin otetaan glitteriä, niin lähdetään sitten kunnolla mukaan ja lisätään siihen vielä vaaleanpunainen. Eli todelliset prinsessakynnet.

Essien Romper Room, kolme kerrosta on hyvä määrä peittävään tulokseen. Ikävä kyllä näitä kolmea kerrosta levittäessä lakka alkaa helposti kaljuuntua eli kuivumiseen pitää varata tarpeeksi aikaa ja kärsivällisyyttä joka vaiheessa. Sitä ei vaan tältä tytöltä meinaa aina oikein löytyä. Glittereiksi liukuväriin valitsin Zoyan Auroran ja OPIn This Gown Needs a Crownin. Meinaan aina vähän ihastua uusiin lakkoihin ja sitten ehkä vähän käyttää niitä liikaa, mutta sillä tavallahan niihin tutustuu.


Keskisormessa on Delush Polishin Je Ne Sais Quoi. Ostin tämän lakan I Love Me -messuilta, lakka oli jo ennakkoon suunniteltu hankinta. Vähän harmittaa se, että lakan suurimmat glitterit kasaantuvat pullon pohjalle ja niitä on sieltä todella vaikea saada kynsille. En siinä oikein onnistunutkaan, mutta yritin korjata tätä vääryyttä kerrostamalla pikkuglitteriä sitten vähän enemmän. Lakkasin alle Romper Roomia pari kerrosta eli täysin yksin ei Je Ne Sais Quoi kynsillä ole.

Lisäsin yhteen kynteen muutaman strassin. Olen todella huono käyttämään niitä, koska revin ne aina irti tylsällä hetkellä. Pitäisi varmaan alkaa totutella erilaisiin strasseihin, koska ne nyt vaan näyttävät niin hyviltä ja ovat niin söpöjä.

Oliko tarpeeksi sparklea? :)

Essie - Romper Room
Zoya - Aurora
OPI - This Gown Needs a Crown
Delush Polish - Je Ne Sais Quoi
Strassit
_________________________________________________________________________

When there was a chance to do some sparkle I totally did some sparkle. And since sparkle almost screams light pink, I needed to add some of that too. So princess -styled nails this time. I used Essie's Romper Room which requires patience since you need to let those layers dry out. Zoya's Aurora and OPI's This Gown Needs a Crown were the obvious choice to these nails. I have a habit of using some polishes a bit too much when they're new, but that's how you get to know these new polishes.

I have Delush Polishes Je Ne Sais Quoi on my middle finger. It was pretty hard to get those bigger glitters from the bottom of the bottle and I didn't really succeed in that. I tried to make up for this by polishing a few more layers of this polish. I also added a few rhinestones. I'm so bad at wearing them since when I get bored I start to pick those stones off. I must start getting used to them since they're so cute and look so good!
_________________________________________________________________________

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...