Näytetään tekstit, joissa on tunniste Light Blue. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste Light Blue. Näytä kaikki tekstit

3/17/2017

Gamer: Hay Day


Hay Day on yksi harvoista mobiilipeleistä, johon olen oikeasti tykästynyt. Nykyisin en kuitenkaan pelaa enää niin säännöllisesti kuin aikaisemmin, jolloin saatoin muistaa palata keräämään kasvaneet tomaatit parin tunnin päästä. Pelin idea on yksinkertainen, siinä pyöritetään maatilaa, tuotetaan ruokaa ja tavaroita, joita sitten voi myydä eteenpäin tai suorittaa tehtäviä. Tehtävien suorittamisesta saa pisteitä, joilla etenee pelissä ja saa taas käyttöönsä uusia koneita ja tuotteita. Nykyään peliä voi myös pelata porukassa ja suorittaa viikkotehtäviä ja hankkia omalle tiimille mainetta, kunniaa ja palkintoja. Idea on simppeli ja melko koukuttava. Itse pelailen mieluiten iPadilla, jolla kokonaiskuva omasta melko suuresta farmista on helpompi hahmottaa. Luulen, että aktiivisiakin Hay Day -kausia on itselleni vielä tulossa, kunhan tällä hetkellä vietän vähän pidempää taukoa. Hay Day on mielestäni kiva myös siksi, että peliin ei ole pakko laittaa rahaa siinä pärjätäkseen. Tietysti rahan käyttäminen nopeuttaa tavoitteiden saavuttamista, mutta olen pärjännyt vallan hyvin käyttämättä senttiäkään peliin.

Hay Day -kynsiä olen yrittänyt tehdä jo aikaisemminkin, mutta niistä tuli liian sekaiset ja suttuiset, joten tällä kertaa lähdin yksinkertaisen tien kautta liikkeelle. Kun katsoo Hay Dayn tunnuskuvaa, näkyy siitä sininen taivas ja viljaa. Mielestäni se tiivistää hyvin koko pelin ulkoisen olemuksen, joten siihen perustin myös kynnet: vaaleansininen taivas, pilviä ja viljaa. Ja jotta kynnet olisivat todellakin mahdollisimman yksinkertaiset, on niissä hyvin vähän viljaa ja hyvin paljon enemmän pilviä.




Pohjalakkana on kahdella kerroksella peittävä Color Clubin In De-Nile. Juuri sopivan vaalea, mutta juuri sopivan sininen erottuakseen valkoisesta eli juuri täydellinen vaaleansininen omaan käyttööni. Lisäksi lakka on laadukas ja peittää helposti, joten toisen vaaleansinisen lakan hankkimista ei tarvitse edes harkita. Olen muuten varmaan aika outo, koska käytän maalaamiseen aina kynsilakkoja "oikeiden" maalien sijasta. Mutta hyvinhän se homma on tähänkin asti toiminut, ehkä oikeilla maaleilla voisi olla hieman helpompaa? Viljan maalaamiseen käytin OPIn I Just Can't Cope-Acabanaa ja Where Did Suzi's Man-Goa?. Näiden kahden yhdistelmällä tuli aikaiseksi ihan kiva lisäys kynsiin.



Tällä kertaa mentiin siis hyvinkin simppelillä linjalla. Nämä kynnet ovat taas sarjaa "sarjakuvamaiset", mutta välllä se on ihan okei. Itse pidin yksinkertaisuudesta ja väriyhdistelmistä. Mielestäni tämä on myös parempi ratkaisu ja toteutus kuin kasa epämääräisiä maalauksia jokaisessa kynnessä.

Onko Hay Day teille tuttu peli? Oliko yksinkertainen linja kynsissä hyvä ratkaisu?

Color Club - In De-Nile
OPI - Where Did Suzi's Man-Go?
OPI - I Just Can't Cope-Acabana
Gina Tricot - White

3/16/2017

Gamer: Counter Strike: Global Offensive


CS:GO eli Counter Strike: Global Offensive on ehdottomasti oma "pääpelini". Ensimmäiset kokemukset pelistä ovat vuosia vanhat, katselin peliä telkkarista ja kokeilin itsekin, mutta pidin peliä ostoineen ja uusine karttoineen ärsyttävänä ja liian hankalana. Battlefieldiä aikani pelailtuani huomasin, että CS:GO onkin oikeastaan hyvinkin selkeä ja helppo peli. CS:ssä ympäristö ei muutu ja pääpaino on joukkuepelillä, taktiikalla ja henkilökohtaisilla taidoilla. Siinä missä BF:ssä piti ottaa huomioon puiden ja talojen kaatuminen, helikopterit jne. oli CS tervetullutta vaihtelua. Kiinnostuksesta CS:ään alkoi koko elektroninen urheilu -kiinnostukseni. CS on kilpailullinen peli, jonka ympärillä pyörii turnauksia, liigoja ja isoja rahasummia. YLE näyttää turnauksia välillä telkkarista, mutta suurimmaksi osaksi peliä tulee seurattua ihan netin kautta. Peliä tulee pelattua niin paljon ja niin säännöllisesti itse, että meillä on melko vakiintunut peliporukka ja jopa oma mesekeskustelu sitä varten, että porukan tavoittaa mahdollisimman helposti pelaamaan. CS:n kilpailullisen pelimuodon ajatus on se, että kaksi viiden hengen joukkuetta (terrorists vs. counter-terrorists) pelaavat toisiaan vastaan. Terroristit yrittävät asettaa pommin toiselle valituista paikoista ja counter-terroristit taas yrittävät estää tämän tai purkaa jo asetetun pommin. Idea on siis melko yksinkertainen ja jakaa toisaalta varmasti mielipiteitä siitä, että pitäisikö tällaisia pelejä pelata. Itselle kyse on pelin taktisesta näkökulmasta, ilman suunnitelmaa ja tiimihenkeä ei pärjää - ainakaan pidemmän päälle.


CS:GO kynteni perustuvat erääseen pelin legendaarisimmista kartoista eli Dust II -karttaan. Kartan kadut ovat hiekkaiset ja nimensä mukaisesti pölyiset, joista sain inspiraation toteuttaa nudet kynnet valkoisella liukuvärillä. Siniset leimadecalit taas ovat tulleet kynsiin mukaan tunnelista, jossa seiniä koristaa samantyyppiset siniset kaakelit.

Toteutus jätti taas toivomisen varaa, mikä on näin teemaviikolla vähän harmillinen teema, joka tuntuu toistuvan vähän kaikissa kynsissä. Leimadecalit onnistuivat kuitenkin mukavasti ja värit olivat mitä piti. Decal Matista irrottelukin oli paljon normaalia leppoisampaa, liekö uudella pohjalakkapullolla jotain tekemistä asian kanssa.

Nämä kynnet eivät todellakaan avaudu ilman pohjatarinaa ja senkin jälkeen vaativat vielä karttatuntemusta. Itselle kaakelikynnet edustavat selvästi tätä karttaa, mutta muille näistä saattaa tulla helposti mieleen esimerkiksi astiaston kuviointi. Voisin nähdä kaikki kynnet tällä leimauksella koristeltuina ja kokonaisuuden silti tyylikkäänä!

Tuleeko sinisistä kynsistä astiasto mieleen?

Color Club - In De-Nile
Essence - Miss Captain (51)
OPI - Keeping Suzi At Bay
Essence - Dare It Nude (36)
Gina Tricot - White
Essence - Stamp Me! White
Born Pretty Store - BP-L004

2/03/2017

Onnittelukukat


Kuljin ala- ja yläasteen kävellen kouluun, koulumatka oli maksimissaan 15 minuuttia. Kumpaankin matkaan kuului pieniä katuja, jotka oli reunustettu omakotitaloilla. Monet asukkaista olivat eläkeläispariskuntia ja kadulle näkyi, kuinka telkkareissa pyöri jokaisena aamuna ennen kahdeksaa joko uutiset tai Päivien Viemää -uusinta. Jo ala-asteella mietin, että voisinpa olla eläkkeellä ja nukkua vähän myöhempään ja katsoa tyhmiä saippuasarjoja aamulla ihan rauhassa. No, nyt kun olen valmistunut ja työtön, tuntuu tuo haave eläköitymisestä tyhmältä. Olen hyvin suuren osan päivästä tylsistynyt. Olen yrittänyt luoda edes jonkinlaista päivärutiinia, johon sisältyy herääminen avokin kanssa samaan aikaan, oli meno kouluun sitten kahdeksalta tai kahdeltatoista. Aamupalan syön rauhassa, välillä käyn lenkillä jo ennen aamupalaa. Lenkkeily talvella ei ole erityisen mukavaa, koska sään armoilla oleminen on paljon rankempaa kuin kesällä. On päiviä, jolloin on liian liukasta tai kylmää liikkumiseen ja toisina päivinä pääsee eteenpäin samalla tavalla kuin kesällä. Mutta inhottavuus piileekin siinä, että ikinä et tiedä kumpi päivä tänään tulee olemaan. Tietokoneella pyrin siirtymään vasta mahdollisimman myöhään, etenkin, jos E lähtee vielä illaksi töihin. Tällä tavoin en tuhlaa koko päivääni päivittämällä samoja sivuja uudestaan ja uudestaan. Tietysti välillä itselläni on myös ihan oikeaa tekemistä, mutta hyvin monia rauhallisia päiviä sitä on tullut viime aikoina vietettyä. Joten voisinpa sanoa, että ajatus eläkkeestä ei juurikaan tällä hetkellä maistu.

Kun tammikuussa valmistuin, sain ensimmäistä kertaa elämässäni kukkalähetyksen suoraan kotiovelle. Perheeni lähetti kauniin ja värikkään kukkakimpun, jonka on aikaisemmin voinut bongata Picture Polishin Alluren swatch -kuvistani. Näitä kynsiä kuvatessa kukat oli valitettavasti jo pitänyt heittää pois, joten nyt on tarjota vain kollaaseja inspiraation lähteestä. Ja juu, eiväthän nuo kukat nyt samalta näytä, mutta pointti onkin siinä, että inspiraatio tuli näistä kukista.


Jostain syystä koin jo hyvissä ajoin, että kynsilakka kukkien pohjalla tulisi olla vaaleansininen. En muuttanut mieltäni ja pysyin suunnitelmassa loppuun asti. Vaaleanpunainen, vaaleansininen, valkoinen ja vihreä toimivat kaikki nätisti yhteen. Pelkkää vaaleansinistä ja -punaista en mielellään yhdistele, mutta vihreä toi kynsiin kivasti lisämaustetta. Jälkeenpäin ajateltuna olisin voinut maalata kukkia muillekin sinisille kynsille, mutta aksenttikynsityyppi kun olen, niin mitäpä sitä itselleen oikeasti voi? Ekstrapositiivisena juttuna mainittakoon se, että vaikka kynnet ovat pastelliset, valokuvat onnistuivat kuitenkin todella kivasti. Kuvasin perinteisillä asetuksilla, että näemmä tässä on taas kyse jostain kuun asennosta. Mutta ei se mitään, pääasia, että kuvat ovat kerrankin kivoja!

Maalasin kukat EnjoyOursilta saamillani siveltimillä ja otin monet niistä käyttöön ensimmäistä kertaa. No, taisipa siihen se niiden käyttö jäädäkin, koska noin paljon harottavilla siveltimillä en jaksa toista kertaa työskennellä. Okei, onhan oma maalaustyylini muutenkin sotkuinen, mutta huonoilla siveltimillä työskentely tekee lopputuloksesta vielä suttuisemman. Aluksi siveltimet olivat ihan hyviä, mutta kun siistin ne vaihtaessani lakkaa oli siveltimien peli menetetty. Ehkäpä tässä kuussa olisi vihdoin aika investoida supersiveltimeen!


Näiden kynsien kuvaamiseen liittyi muutenkin vähän jännitysmomenttia. Kameran akku vilkutti koko kuvauksen ajan loppumistaan, joten se pitäisi luonnollisesti ladata. Olen säilyttänyt laturia aina samassa paikassa, mutta nyt en sitä sieltä enää löytänytkään. Joudun lataamaan kameraa todella harvoin, koska kynsien kuvaaminen ei nyt vaan vie virtaa ihan kamalasti. Onneksi postauksia on ajastettuna eteenpäin vielä sen verran, että saan ekstra-aikaa kääntää kaikki lipastot, laatikot ja kaapit ympäri vielä uudestaan ja toivottavasti löytää sen laturin! Kynnet sen sijaan olivat mielestäni sitä onnistuneet -osastoa ja onpahan kukkalähetyksestäkin nyt muisto myös kynsimuodossa.

Color Club - In De-Nile
OPI - Suzi Shops & Island Hops
OPI - Shorts Story
Essie - Off Tropic
Essence - Good Limes (65)
Gina Tricot - White

9/17/2015

It doesn't solve a thing to dress it in a pretty gown

Poets of the Fall - Illusion & Dream

Varmaan moni onkin jo kiinnittänyt huomiota outoon, uuteen tapaani tarinoita ainakin yhden kappaleen ajan ihan jostain muusta postausten aluksi. Jostain se vaan lähti, mutta tavasta en ole ajatellut luopua, ihan hauskaa vaihtelua pelkälle kynsitekstille omasta mielestäni. Viikonloppuna olen katsonut läpi melkein koko Naurun Tasapainon kakkoskauden. Jostain syystä en ole aikaisemmin tiedostanut tällaisen helmen olemassaoloa, vasta nyt kolmannen kauden alkaessa heräsin. Jo ensimmäisestä jaksosta asti olivat Iikka Kivi ja Tomi Haustola omia suosikkejani. Stand up on aina ollut omaan mieleeni, mutta vasta tämän ohjelman myötä sitä tajusi oikeasti, että millaisia ihmisiä lajin takana on ja kuinka hurjasti työtä se vaatii. Helposti sitä urautuu katsomaan vaan niitä perinteisiä suosikkejaan, mutta sarjan myötä olen ryhtynyt tutustumaan enemmänkin suomalaisiin koomikoihin. On varmasti tällä viikolla tullut naurettua kaikkien arjen haasteiden keskellä. Mutta pakko vielä todeta, että olisipa siistiä itse pystyä samanlaisiin suorituksiin! Saada oma ajatus kulkemaan noin omaperäisiä linjoja, osata pukea ajatuksensa sanoiksi, eleiksi ja äänenpainoiksi, uskaltaa heittäytyä ja tuottaa iloa siinä samalla muille.

Melkoinen kasa lakkoja joita pitkään aikaan ei ole blogissa näkynyt. Vähän alkuun epäilytti lakata kynsille näin suurissa määrin vaaleanpunaista, mutta eipähän tuo valmiissa kynsissä pahalta tuntunutkaan. Kerroksia kynsiin taisi kuitenkin kertyä vähän liikaa, koska jo reilun 12 tunnin kuluttua lakkaus alkoi reunoilta lohkeilla pois. Etenkin liukuvärin kanssa tuppaa olemaan nykyään itsellä ongelmia viimeistään kuvausvaiheessa. Kamera paljastaa kaikki vähänkin epäonnistuneet lakkauksen reunat. Vaikkakin tietysti vika on lakkaajassa, näissäkin kynsissä olisi voinut toteuttaa vielä tarkempaa siivousta.



Liukuvärinä on kerrankin hyvin erilainen värimaailma kuin omilla kynsilläni ehkä yleensä. Aksenttikynsiin on nopeasti valkattu liukuvärin sävymaailmaa edes jotenkin tukeva Delush Polishin Je Ne Sais Quoi. Nämä lakkaukset ovatkin melko värikkäät verrattuna muihin tänä syksynä toteuttamiini - seuraavaksi palataan taas siihen vähän totutumpaan ja tummempaan linjaan.

Vaikka kynsien huono siistiminen jäikin vaivaamaan, pidin näistä kyllä vähän silti. Vaikka kotoisa olo ei enää pasteilleissa ollutkaan (MITÄ?!), niin hauskaa oli vähän poiketa totutusta linjasta. Hassua miten sitä itse muuttuu näin nopeaa tahtia, yhtäkkiä tykkäänkin tummista kynsistä enemmän.

Millaisia tuntoja teillä on stand upista? Entäpä näistä kynsistä?

Picture Polish - Twinkle
Picture Polish - Tiffany
Delush Polish - Je Ne Sais Quoi
_________________________________________________________________________

Some you may have noticed my weird, new way to talk about something completely different than nails for at least the first paragraph of the post. I don't know where this habit came from, but I'm sort of liking it and thinking I'm going to keep it up. During last weekend I watched almost the complete season two of a Finnish stand up competition called Naurun Tasapaino. For some reason I haven't realized this kind of show exists until season three started. From the very first episode my personal favorites were Iikka Kivi and Tomi Haustola. I have always liked stand up, but it's not until now I've realized what kind of people this sport has behind it and how much work it takes. It's easy to start watching only your favorites and forget that other comedians also exist, but after watching this show I've watched also other Finnish comedians. This has kept me laughing during all of my daily challenges. I just have to say, that I wish I could do all of that myself! To have the talent to make my thoughts go on those original routes, make my thoughts into words, expressions and emphasis, to have to courage to put yourself out there and bring joy to other people at the same time.

These nails took quite a bit of polishes I haven't used in a long time. At first I was a bit confused if I was really using this much light pink on my nails, but when my nails were finished it didn't feel bad at all. But I do think that these nails required too many layers since they started chipping after only twelve hours. With gradient it seems that I always have problems when it comes to taking pictures. Camera shows every single mistake when it comes to cleaning up the cuticles. The fault is in me, I really could have done a better job when cleaning these nails up.

There's once a really different set of shades than normally on my nails. I quickly chose Delush Polishes Je Ne Sais Quoi on my accent nails since it at least almost fits the colors of the gradient. These nails are quite colorful when compared to other nails I've made recently - next time we're back to normal.

Even though the cleaning up process was left to bother me, I still liked these nails. I didn't feel completely at home wearing pastels on my nails (WHAT?!), but it was still fun to wear something bit out of the normal. It's funny how I can change so quickly, suddenly I'm liking dark colors more. How do you feel about stand up? What about these nails?
_________________________________________________________________________

6/02/2015

Äitienpäivä kynsiblogissa


Kyllä - olen täysin tietoinen Äitienpäivän todellisesta ajankohdasta. Marraskuussa blogissa pyörähti kynsille maalaamani mökkimaisema Isänpäivän kunniaksi. Äitienpäivän postausta ei ollut mahdollista saada ulos aiemmin, koska olin kerrankin viettämättä tuota päivää kotona äidin kanssa. Siksipä toteamme, että parempi myöhään kun ei milloinkaan ja siirrymme asiassa eteenpäin. Äitienpäivän kynsiin on ollut idea melko selkeänä päässä jo pidemmän aikaa. Äiti pitää sinisestä ja tekee töitä kukkien kanssa, joten mikäpä sen osuvampaa kuin yhdistää äitienpäivä, kukat ja sininen väri. Äidille ostettu korttikin oli tänä vuonna sininen, joten pysytään siis teemassa.

Tätä postausta kirjoittaessa kuulokkeista pauhaa Nightwishin uusin levy eli Endless Forms Most Beautiful. Siitä mieleen tulee se, että äidin kanssa on kierretty melko paljon keikkoja, ehkä unohtumattomampana Robbie Williamsin parin vuoden takainen Tallinnan konsertti, jossa päästiin eturiviin asti (ja josta haaveilin sen 10 vuotta). Olenkin hirveän onnellinen siitä, että meidän äidin kanssa voi suunnitella reissun Williamsin konserttiin tai aikoinaan The Rasmuksen keikalle Tammerfestiin. Itseasiassa seuraava yhteinen keikkakokemus häämöttää heinäkuun lopulla, äidin kanssa lähdetään Tampereelle katsastamaan yhdessä juurikin se Nightwish!



Perinteisenä ja aivan uskomattoman ihana sinisenä lakkana on tietysti Zoyan Dream. Varapullo tätä on yhä hankkimatta, mutta onneksi eräs toinen samantyyppinen kaunokainen on jo matkalla kotiin. Kaverina Color Clubin vaaleansininen eli In De-Nile. Kukkien alla on piilossa Peggy Sagen Océane ja kukissa pitäisi Dreamin lisäksi näkyä myös Color Clubin Blue Heavenia. Tässä valaistuksessa hololakka ei vaan pääse kunnolla oikeuksiinsa. Kukat tein leimadecaleina, kerrankin homma onnistui täysin ongelmitta!



Tulipa näistä kynsistä ja kuvista hyvä olo noin muutenkin. Tuntuu, että pitkästä aikaa pääsin taas kiinni siihen missä kynsiharrastuksessa onkaan kysymys. Kuvat näyttävät hyviltä ja kynnetkin onnistuivat. Jes! Ei kai sille mahda mitään, nuo teemaviikot ja tällaiset teemapäivien kynnet on ehkä se omin juttu, heh.


Zoya - Dream
Color Club - In De-Nile
Color Club - Blue Heaven
Konad - White
Konad - Blue
Born Pretty Store - BP-L015
_________________________________________________________________________

Yes - I'm completely aware of when Mother's Day really is. On November I showed you my Father's Day -inspired manicure, which was a scenery from our cabin. So I wanted to do something for Mother's Day as well. It wasn't possible to get this post done sooner since I was spending the actual Mother's Day at home with my mum. So I'll just say that better late than never and move on with this post. I have had this idea rather clear in my head for quite some time now. Mom likes the color blue (really much) and works with flowers, so why not combine those two together with Mother's Day. The card bought for Mom was also blue, so let's stick with that theme.

When writing this post, I have the new Nightwish album, Endless Forms Most Beautiful, playing from my headphones. It reminds me of all those concerts I have seen with my mom. The most unforgettable is maybe our trip to Tallinn, Estonia, to see Robbie Williams. I had dreamed of that chance for ten years and I got to share it with my mom. I'm extremely happy that I can plan things like going to see Williams or The Rasmus like we did about twelve year ago. In the matter of fact our next gig together is already booked, we're going to see Nightwish at the end of the summer!

The traditional and the most amazing blue polish on my nails is Zoya's Dream. I still haven't bought a new bottle of it, but luckily I have one polish coming to me that really looks the same. I paired Dream with Color Club's light blue polish In De-Nile. There's also Peggy Sage's Océane underneath the flowers. You should also be able to see Color Club's Blue Heaven on the flowers, but you really can't. This lightning isn't the best for holographic polishes. I made the flowers using the stamping decal -technique and finally I made it without any problems!

I really feel good about these nails and these photos. It feels that after a long, long time I finally got back feeling good about doing nail art and understood what's it all about. The pictures look good and the nail art also worked out. Yea! I think I just need to accept that I'm at my best when doing theme weeks or themed nail art for days like these, haha.
_________________________________________________________________________
*gotten for review

4/19/2015

#ablecs15 Week 10: Rainy Day


Aloitin tämän sunnuntaiaamun valittamalla lumisateesta. Me täällä Joensuussa saatiin melkein nauttia jo keväästä kunnes lumisade tuli vierailulle. Juuri uudelleen löytynyt rakkauteni lenkkeilyä kohtaan (koska siellä sää huudattaa musiikkia niin lujaa kun haluaa) saikin pienen kolauksen kun olin odottanut taas keväistä aamulenkkiä. Jotenkin tämä sateinen teema sopikin siis juuri hienosti tähän päivään. Ensi viikolle ei onneksi ole sääkartoissa lumihiutaleita näkyvissä!

Pakko nyt heti alkuun sanoa, että tuo Color Clubin In De-Nile on kyllä peittävä tapaus. Kynsillä on lakkaa yksi kerros, lakka peitti heti kynsille osuessaan todella komeasti. Nytpä minullakin on siis kunnollinen vaaleansininen lakka, vihdoin. Eipä tuo lakka pääse kunnolla kulumaankaan kun peittävään lopputulokseen tarvitaan niin vähän lakkaa.



KBShimmerin glitterlakka Happily Ever Aster on olevinaan kynsillä hieman kuin vesisadetta, sateenvarjojen kaverina. Syksyllä voitin eräästä kauneusillasta MiMaxin sponsoroiman Konadin leimauspaketin, laatta on kotoisin sieltä. Harvemmin itse hankin sellaisia leimauslaattoja, joissa on monia pieniä kuvia. Pidän koko kynnen kuvia monikäyttöisempinä.


Color Club - In De-Nile
KBShimmer - Happily Ever Aster
Konad - m08
Konad - Blue
_________________________________________________________________________

I started this Sunday morning by complaining about the weather and the snow falling from the sky. We had spring starting here in Joensuu, but now there's snow again. My new found love for long walks (there you can listen to music as loud as you want) had a step back with this weather. However, these nails now fit perfectly for today. Luckily there's no snowflakes for next week on the weather maps!

I need to start by saying that Color Club's In De-Nile is really one opaque polish. There's only one layer of it on my nails, the polish came so opaque as soon as it touched my nails. Now I have the light blue polish I have been talking about. This polish doesn't even get to end since you need only so little of it for a nice end result.

KBShimmer's glitter polish Happily Ever Aster is supposed to be the rain drops with those umbrellas. At fall I won a Konad's stamping set from one beauty evening. The set was sponsored by MiMax, that's where I got this umbrella stamping plate (Konad m8). I usuallybuy stamping plates that have images for the whole nail, not just small images. I just think that that kind of plates have more use for me.
_________________________________________________________________________

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...